11 sept..... inte en bra dag

God morgon allihopa

Idag är det alltså den 11 september, ett datum som säkert alla har på minnet och som de förknippar med tråkigheter.

11 sept 2001 var det terrorattacken mot World Trade Center, en händelse som alla minns.

Mordet på Anna Lindh 2003, hon dog just den 11 september.

Om man sen går tillbaks till 1974 och den 11 september så föddes jag, bra eller dåligt kan man ibland undra ;)

Det är alltså min födelsedag just idag, och just idag så känns det verkligen inte som en bra dag för mig. Vill helst krypa ner i sängen och stanna kvar där. Ibland har man såna dagar...

Fick ett samtal från min söta Linda för en stund sen då jag bjöds på lite sång med hennes ljuva stämma..hehe. Tack vännen! För en stund så blev jag glad :)

Men nu ska jag inte sitta här och deppa ihop, istället ska jag försöka få i mig ngt att äta och sen starta dagen.

Idag blir det skene marten :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra