Att leva 2 olika liv

Läste häromdagen om att leva ett liv i verkligheten och ett annat liv på nätet.....

Tror det är många som har det så, på nätet flyr de undan verkligheten. Kanske lever ett liv i lögn på nätet eller så lever de ett liv i lögn i verkligheten men att på nätet vågar de visa sitt rätta jag....där kan de ju gömma sig bakom en skärm.

Tror ni att det är vanligt att folk på nätet är annorlunda mot vad de är i verkligheten?

Jag själv är nog ganska mycket samma person fast ibland kan jag ha svårt att prata om olika saker i verkligheten och har svårt att visa hur jag egentligen mår, då kan jag ha lättare att skriva av mig här i bloggen. Men jag berättar ju inte allt här i bloggen, ibland kanske vissa saker handlar om någon annan med och jag vill ju inte hänga ut ngn annan i bloggen. Hade man haft en anonym blogg kanske man hade vart mer öppen...

Men jag ljuger inte i min blogg iaf, bara utelämnar vissa saker :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra