Till min lillebror - Saknad och älskad för alltid



I dag skulle Jimmy fylla 23 år

Kan inte fatta att det redan gått 3 år och 5 månader sen han lämnade oss

Han är i mina tankar varje dag men jag har lärt mig att leva med sorgen, vissa dagar är fortfarande mer jobbiga än andra men mitt liv kretsar inte kring sorgen längre.

Att fortsätta se hur missbruk bland unga fortsätter gör så ont i mig, varför är dom inte rädda om sitt liv?

Varför tror dom alltid att det händer inte mig?
Det trodde säkert Jimmy med.....

Men så fel han hade....

Idag är det Jimmys dag och han är inte med oss, men mina tankar går till han!

Älskar dig!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra