Skitdag

När man försöker göra rätt så blir det ändå fel...katastrofalt fel ibland med :(

Känns inte alls kul just nu, men vad trodde jag egentligen.....

Ibland känns det som att man får inte tycka och tänka annorlunda mot vad andra gör, om ngn gillar en sak och inte jag eller tvärtom så gör jag fel :( Och skulle man dessutom råka tycka lika som en person som ogillas av andra så är ju det ännu värre.

Bara för att jag ser fakta och försöker rätta mig efter det betyder det inte heller att jag tycker om det.

Man kan inte ta en fight om allt man inte tycker om, ibland får man bara gilla läget och göra det bästa av situationen

Just nu vet jag varken ut eller in...ska jag göra det jag tycker är kul och ta skit eller ska jag stoppa huvudet i sanden....detta kanske är en sån fight som man inte ska ta....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra